[vpsFree.cz: community-list] Grafik

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Tue Aug 19 16:22:18 CEST 2014

Tak to je presne ta hruza, co nemam rad a co se rozmaha jako HiTech

- stale nekam listuju
- stale poradne nevim kde jsem
- kdyz chci odkazovat, tak musim napr. http://vary.febiofest.cz/#about
ale v radku mam stale http://vary.febiofest.cz/
- ke konkretni informaci se mi stahuje i balast kolem, co ani nevidim a
nezajima mne
- tisk konkretni kapitoly, znamena tisk celeho webu

Jsem konzerva...