[vpsFree.cz: community-list] Grafik

Václav Blahout vaclav at blahout.com
Tue Aug 19 15:59:46 CEST 2014

Jen okrajem ještě dodávám, měl jsem na mysli něco v podobě:

http://vary.febiofest.cz/ (myslete si o tom co chcete, ale takhle primitivní a jasné sdělení mi přijde vhodné)

Tady odkazování není problém - scrolluje se atd. Samozřejmě je tohle otázka spíš zamyšlení se nad rozložením webu. Nicméně zase výhoda takových webů je snadná optimalizace pro mobilní platformy. Zrovna pro účel vpsfree si myslím ideální záležitost. Prostě určitá forma prezentace (ve smyslu powerpointu), která to přednese potenciálnímu zájemci. Minimalistické, výrazné v bodech, které nás liší od všeho ostatního a přehledné.

Nemám čas se s tím kreslit jen tak na oko, ale určitě když spojíme hlavy dohromady, vymyslíme to ku prospěchu věci.

S pozdravem, Václav Blahout
freelance webdesigner | @blahout | www.blahout.com
tel: +420 774 722 742