[vpsFree.cz: community-list] MySQL a maximální zátěž serveru

Tomáš Valoušek valy23 at gmail.com
Wed Aug 6 09:21:00 CEST 2014

1) pridat session a "znahodnit" pozadavky neni problem, napr.:

my $c=1;
while ($c < 5000) {
my $a =  `ab -n 1 -c 1 -H "Accept: text/xml" -C
my_session=5a4ed0c68b9595cb1aed93cbd6b1917f6a2b3aef
http://xxx.xxx.com/rest/location/event/$c`;
$c++;
}

2) zapni si logovani vsech dotazu do db. pomalost databaze muze byt
zpusobena
a) velkym mnozstvim jednoduchych dotazu - videl jsem i katastroficke
scenare kdy radek tabulky na vystupu vygeneroval jeden ci vice dotazu do DB
-
b) malym mnozstvim slozitych dotazu - zde je potreba zkontrolovat dotazy,
indexy atd... kazdy dotaz vzit, provest EXPLAIN ANALYZE pokud neco takoveho
mysql