[vpsFree.cz: community-list] MySQL a maximální zátěž serveru

Stanislav Kocanda stanislav.kocanda at vanio.cz
Tue Aug 5 23:53:44 CEST 2014

Ahoj,

Apachebench používám pravidelně, ale má to své limity, protože tím jak
to dotazuje stále stejnou stránku, tak to většinou zcela pokryje Varnish
a výsledky jsou mnohem lepší, než pak realita (potřeboval bych dotazovat
náhodně více různých stránek a hlavně bych potřeboval dotazy se
sessions, protože velká část provozu pochází od přihlášených uživatelů,
které Varnish pochopitelně necachuje).

Na ten Load Impact se mrknu, díky za tip.

Standa

>>> "vpsFree.cz Community list" <community-list at lists.vpsfree.cz