[vpsFree.cz: community-list] MySQL a maximální zátěž serveru

Gustáv Pálos gustav.palos at unitea.sk
Wed Aug 6 06:31:25 CEST 2014

Ahoj,

1,11 pageview/sekundu je naozaj malo, to nemoze vytazit VPS.
Okrem optimalizacii MySQL configu a pridani pamata k DB by som ja hlavne
sustredil na slow query log
<http://blog.unitea.sk/post/90141380881/optimalizujeme-a-zrychlujeme-drupal-weby>.
Zapni, zbieraj aspon den, idealne tyzden log, spracuj to napr.
cez mysqlsla, a vysledne dotazy treba optimalizovat a opakovat dovtedy, kym
idealne tento log je prazdny.
Keby si s niektorym pomalym query nevedel poradit, ozvi sa a urcite nieco
vymyslime ;-)

Gusto

s pozdravom

Gustáv Pálos