[vpsFree.cz: community-list] MySQL a maximální zátěž serveru

Stanislav Petr glux at glux.org
Tue Aug 5 19:52:09 CEST 2014

Cau,

4000 pageviews za hodinu je uplne zanedbatelnej provoz... Takze problem
bude pravdepodobne v nastaveni MySQL a hlavne v dotazech (chybjejici
nebo naopak prebytecne indexy, nevhodne poradi parametru where, spatne
navrzeny join, atd...). Za spravnych okolnosti MySQL zadnou velkou zatez
v IO nedela - velke mnozstvi IO pozadavku obvykle znamena nejakou z vyse
zminenych chyb. Jestli chcete, muzu Vam nabidnout audit aplikace a MySQL
serveru + reseni, ale bylo by to placeny, protoze to urcite neni prace
na par minut.

--
Stanislav Petr
glux at glux.org