[vpsFree.cz: community-list] MySQL a maximální zátěž serveru

Stanislav Kocanda stanislav.kocanda at vanio.cz
Tue Aug 5 23:42:27 CEST 2014

Ahoj,

díky za odpovědi oběma. Ačkoliv už jsme na aplikaci samotné udělali
hodně performance-related úprav a cachujeme jako diví, ještě stále na ní
je co zlepšovat a některé dotazy které aplikace vyprodukuje jsou hodně
nepěkné. Během srpna máme v plánu stav zlepšit, tak uvidíme. Motivován
odpověďmi jsme se pustil do zlepšování konfigurace MySQL a i když už
jsem minimálně jednou tento fine-tuning dělal, překvapilo mě, kolik toho
bylo špatně (hlavně innodb_buffer_pool_size). Takže po stránce
optimalizací snad budeme připravení lépe než loni. :)

Nicméně by mě přesto zajímalo, jaké jsou zhruba limity našich VPS?
Chápu, že to je hodně individuální věc, ale alespoň řádově, s průměrnou
webovou aplikací v PHP/MySQL a s rozumně nastaveným serverem, na jakou
zátěž byste si troufali?

Díky.

Standa