[vpsFree.cz: community-list] MySQL a maximální zátěž serveru

Jaroslav Skřivan skrivy at skrivy.net
Tue Aug 5 20:00:53 CEST 2014

Jo, sorry. Napsal jsem jen pulku odpovedi, co jsem chtel. Z pohledu I/O
operaci zalezi na tom, ktere to jsou.

Pokud mas hodne zapisu, tak to chce zjistit, cim jsou zpusobene. Pokud
je vytvari temp tabulky a nejdou zoptimalizovat, tak je staci presunout
do tmpfs a mas klid. Pokud se jedna o zapisy aplikace, tak se da upravit
innodb_flush_log_at_trx_commit (pouzivas-li innodb, coz bys mel).

Pokud mas hodne cteni, tak potrebujes vic pameti a trochu
prekonfigurovat databazi, aby tu pamet vyuzivala. Idealne tak, aby se
vsechna data vesla do pameti, pak mysql pri cteni nebude sahat vubec na
disk (akorat po startu, aby si vse nacachovala).

Pak zkontroluj indexy, jestli se spravne pouzivaji a jestli je jich
rozumne mnozstvi.

Jarda