[vpsFree.cz: community-list] Testovací verze webu

Martin Vendl vmarty89 at gmail.com
Sun Aug 3 09:36:14 CEST 2014

Já jsem git zkoušel už několikrát a vždycky mi to testování spíš
zkomplikuje. Já nejsem moc na lokální testování. Takhle když mi nějaký
uživatel nahlásí bug, tak ho metodou pokus omyl třeba na třetí pokus za pár
minut společně opravíme. Lokálně bych 5-10 minut strávil jen tím, že bych
se pokoušel přesně nasimulovat situaci, ve které se uživatel nachází. Když
to budu pushovat do master větve, vyústí to třeba v několik commitů, které
nic neřeší a to se mi nelíbí. Jo můžu to amendovat nebo to pak squashnout,
ale to taky není moc čisté, když už se to děje ve veřejném repositáři. Mohl
bych to commitovat do jiné větve a deployovat jinam, ale pak bych toho
uživatele musel navést na jinou adresu a nutit ho se tam znovu přihlašovat,
když to má přitom přímo před sebou. Tu testovací verzi o které jsem mluvil
mám spíše na nové featury, kdy mám pár vybraných kolegů, kteří to tam
otestují zepředu zezadu. Tam mi to dává smysl. Nevím jestli tohle
debugování s krátkou feedback smyčkou má nějaké elegantní řešení. Možná mi
povíte jak to děláte.

Martin Vendl
ICQ: 114420402
AIM: DerekHastur