[vpsFree.cz: community-list] Testovací verze webu

Jaroslav Skřivan skrivy at skrivy.net
Sat Aug 2 11:22:31 CEST 2014

Ahoj,

zkus zacit pouzivat git/svn a udelat si nejakej git deploy script
(chvilku googli, urcite nejake najdes). Pak uz jen najdi v sobe
sebekazen a delej vsechny deploye jen pres git push. Ver mi, ze kdyz si
nastavis takovyhle proces, tak ti to hodne ulehci praci v budoucnu.

Pokud bys rad drzel i zmeny v databazi, tak doporucuju nejakej nastroj -
osobne pouzivam phinx, ale i ostatni nejsou spatny. V ramci repozitare
si tak drzim kod i databazi. Proces deploye je pak stejny - udelam git
push a zmeny kodu i databaze se projevi na produkci.

Jarda