[vpsFree.cz: community-list] ubuntu grub change

René Klačan rene.klacan at gmail.com
Wed Apr 23 12:14:37 CEST 2014

Ahoj,

mna osobne to nikdy nenapadlo riesit az takto do hlbky,
ale ako viacmenej workaround som pouzival to, ze som si na prve miesto dal
kernel/system, ktory sa ma defaultne bootovat
a dal som tomu timeout 1 sekundu
nasledne sa to javi skoro instantne a aj ked sa nieco stane, tak v tej
jednej sekunde aj stihnes zareagovat a zvolit pripadne nieco ine

Rene