[vpsFree.cz: community-list] soukromost serverů ?=a =?utf-8?Q?záloh

mrkva at mrkva.eu mrkva at mrkva.eu
Mon Apr 7 15:01:21 CEST 2014

On 7.4.2014 14:50, Pavel Snajdr wrote:
> Tazatel ma startup a neresi veci, co jsou od reality, jako tohle :))))
>
> Pokud Vojtu chapu (jsme v kontaktu na jabberu obcas), jde mu proste o
> to, aby mu nekdo nevykrad data a nepostavil nad tim konkurenci,
> pripadne podobny hrozby, to ze muze prijit zakon je moznost holt
> vzdycky, ale proti sycakum, co by kradli data, se branit da.
>
> Doufam, ze vpsFree ani nikdo nepovazuje za misto, kde je dobry
> provozovat ultra-paranoid-setup, na takovy veci je dedikovanej
> hardware a datacentra na trochu jiny urovni, nez 99% toho, co po CZ/SK
> [...]

Popravdě, ultra-paranoid setup je pro mě cluster z raspi s vlastním
napájením (solár?) na střeše paneláků připojených přes wifi obyvatel a
komunikující výhradně přes Tor (nebo něco podobného) a ne sebelepší
datacentrum kam si může policie/tajné služby/whoever chodit jako na nákup.

A teď zpátky na zem . myslím že u vpsfree to je +- v pohodě, ze strany
snajpy, aithera a spol. jde podle mě o dost profesionálnější přístup než
nabízí některé "profi" firmy.