[vpsFree.cz: community-list] soukromost serverů ?=a =?utf-8?Q?záloh

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Apr 7 14:50:49 CEST 2014

On 04/07/2014 02:41 PM, mrkva at mrkva.eu wrote:
> Já nevím před čím se tazatel potřebuje bránit. A schováš... Co
> takhle šifrovaný disk a v serveru akcelerometr a při zjištění
> manipulace okamžitě wipnout klíč z RAMky? :)

Tazatel ma startup a neresi veci, co jsou od reality, jako tohle :))))

Pokud Vojtu chapu (jsme v kontaktu na jabberu obcas), jde mu proste o
to, aby mu nekdo nevykrad data a nepostavil nad tim konkurenci,
pripadne podobny hrozby, to ze muze prijit zakon je moznost holt
vzdycky, ale proti sycakum, co by kradli data, se branit da.

Doufam, ze vpsFree ani nikdo nepovazuje za misto, kde je dobry
provozovat ultra-paranoid-setup, na takovy veci je dedikovanej
hardware a datacentra na trochu jiny urovni, nez 99% toho, co po CZ/SK
najdete (ale myslim, ze tu par celkem secure datacenter je, minimalne
jedno s bezpecnosti certifikaci tu v Bratislave je v Petrzalce -
Datacube, v cechach jich je taky par).

/snajpa