[vpsFree.cz: community-list] High-Availability replication tools

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Thu Apr 3 10:41:51 CEST 2014

Super díky za to!

@snajpa: toto do začátku alespoň pro mě naprosto dostačující, nejde mi o 100% dostupnost, ale vyvarovat se delším výpadkům typu 20min nebo 5h, jako jsem měl včera. A pokud to lze udělat za cenu takovou (a nemuset platit další služby, vyjma další VPS), kdy uživatel bude mít (v těch horších případech) jen několik vteřin problémy, tak to v tuhle chvíli beru všema deseti.