[vpsFree.cz: community-list] Routovani skrz Bird - nefunkcnost VPSky

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Apr 2 11:58:36 CEST 2014

On 04/02/2014 11:30 AM, Martin Petricek wrote:
> Mne to taky postihlo na node 5 .. zhruba ve stejném čase VPS sice
> jela, ale nefungovala (v logu různých daemonů jsou vidět mezi 4:40
> a 9:50 buď díry bez přístupů zvenčí, nebo chyby že se to někam
> nemohlo dobouchat). V 9:49 pak přišla SMS že se VPS restartla
> (nejspíš hromadný korektivní zásah "shůry")
>
> Nicméně VPS na node 6 tou dobou jela furt a bez výpadku

Presne tak, protoze na node6 jsem jako na jedinym pri tom update
kernelu byl nucenej dat uplne novy jadro, jelikoz tam to moje vybrany
"stabilni" nebezelo (ono zas tohle novy jadro ma known shity s NFSd,
takze si vyber potom...).

Tzn. tam BIRD nema problem se s kernelem domluvit na tom, co na tom
systemu bude vlastne za routy.

/snajpa