[vpsFree.cz: community-list] Routovani skrz Bird - nefunkcnost VPSky

Martin Petricek martin at petricek.net
Wed Apr 2 11:30:53 CEST 2014

Mne to taky postihlo na node 5 .. zhruba ve stejném čase VPS sice jela,
ale nefungovala (v logu různých daemonů jsou vidět mezi 4:40 a 9:50 buď
díry bez přístupů zvenčí, nebo chyby že se to někam nemohlo dobouchat).
V 9:49 pak přišla SMS že se VPS restartla (nejspíš hromadný korektivní
zásah "shůry")

Nicméně VPS na node 6 tou dobou jela furt a bez výpadku

Martin