[vpsFree.cz: community-list] Problemy s node8

Pavel Vondřička Pavel.Vondricka at ff.cuni.cz
Wed Sep 25 12:06:05 CEST 2013

K tomu ZFS:
Ještě tak někdy před dvěma třema týdny (pardon, už si to nepamatuju) node6
zadrhávalo tak, že se mi PHP aplikace nemohla připojit k databázi a málem jsem
se ani nenalogoval. Naštěstí to po čase přešlo. Nevím, jestli za to mohlo to
ZFS nebo nějaký zblázněný virtuál, a jestli je to identifikovaný a už vyřešený
problém (žádná zpráva o výpadku ten den nepřišla), ale doufám, že už se to
nebude opakovat. Málem jsem už chtěl poprosit o přestěhování zpět na původní
server - problémy (skoro) každý týden mi už přišly jako trochu moc...

Pavel