[vpsFree.cz: community-list] LXC misto openVZ

Petr Krcmar krcmar at debian-linux.cz
Wed Oct 30 09:57:26 CET 2013

Dne 30.10.2013 08:22, Lukas Nemec napsal(a):
> Ahoj,
>
> chtel jsem se zeptat, jestli jste nezkouseli pouzivat LXC misto openVZ,
> pripadne jestli by jste to nechteli vyzkouset na nejake masine ...
>
> v praci jsme to uspesne pouzili misto openVZ (pomoci jednoducheho
> migracniho skriptu) na vyvojovem stroji, a rozdil v rychlosti je dost
> veliky, hlavne pokud jde o IO
> nechcete to zkusit treba na nejake masine rozbehat? trebas jen par
> virtualu na test?
>
> Lukas Nemec
odpověď na některý starý příspěvek. Sice smažeš obsah původního mailu,
ale hlavičky zůstanou a rozbije se řazení (tvůj mail je reakcí na téma
„Verze jádra“, což jsi určitě nechtěl).

K tématu: LXC sleduju už docela dlouho a podrobně, ale bohužel (jak píše
Pavel) to zatím není v použitelném stavu. Kromě toho, že tomu chybí
spousta vlastností, to hlavně neumí dostatečně oddělit uživatele. Takže
kdo je root v kontejneru, je root v celém systému. Takže využít to k
testování jiného prostředí (jako chroot) na vlastním stroji je asi v
pohodě, ale pro nasazení na veřejných VPS je to k ničemu.

Petr Krčmář
--
http://www.debian-linux.cz