[vpsFree.cz: community-list] Problem s Debian Wheezy a MySQL

Vit Jonas vit.jonas at gmail.com
Tue May 28 23:32:05 CEST 2013

Zdravím,
nevím jestli jste se s tím někdo tady setkali, ale nedaří se mi nainstalit
MySQL server balíček na VPS pod debianem Wheezy. Nejprve jsem zkoušel
dist-upgrade, který mi všude jinde prošel bez problémů, ale tady se zasek
na MySQL. Tak jsem Wheezyho nainstalil čerstvě, ale stále je MySQL v
nepoužitelném stavu. Hází zvláštní chyby: Can't load INNODB engine ....
ioctl failed ... a nespustí se. Už konfigurace balíčku spadne. Zatím jinde
než na VPS free serverech jsem neměl problém.

Nesetkal jste se tu s tím někdo?

Vít Jonáš