[vpsFree.cz: community-list] Utoky behem posledniho tydne

petr@juhanak.cz petr at juhanak.cz
Sun May 26 17:01:54 CEST 2013

Zkuste si poznamenat verze webových aplikací a jejich komponent a prohledat zranitelnosti na googlu
Site:securityfocus.com inurl:bid jmenoaplikace

Pokud se na serveru objevily nové skripty, tak jde o zranitelnost v uploadu dat na nějaké stránce nebo o zranitelnost, která umožňuje vkládat svůj kod (os cmd nebo přes funkci jazyka php nebo co to pouzivate).

Zkuste porovnat soubory s poslednim backupem. Prostudujte i modifikace v databázi. Obecně se už nedá věřit ničemu, když k útoku došlo. Je také možné že jednoduše zlomili vaše heslo do aplikace, ssh nebo ftp

S pozdravem
Petr Juhaňák