[vpsFree.cz: community-list] Nastavenie Email servera POSTFIX pod WEBMINOM/VIRTUALMINOM

"Ing. Lukáš Jelínek - AIKEN" lukas at aiken.cz
Tue Jul 23 18:14:22 CEST 2013

Protokoly SMTP, POP3 a IMAP nemají standardně nic podobného, jako je
hlavička "Host" známá z protokolu HTTP. Nelze tedy na jednom (jedné IP
adrese) provozovat samostatné poštovní servery pro různé domény. Není to
ani nutné, pro ověřování uživatelů lze používat celou e-mailovou adresu
místo pouhého jména a k ničemu jinému rozdělení podle domén není potřeba.