[vpsFree.cz: community-list] Nastavenie Email servera POSTFIX pod WEBMINOM/VIRTUALMINOM

Igor Korček korcek.igor at gmail.com
Tue Jul 23 18:06:08 CEST 2013

Pridal som myhostname, mydomain a už to funguje, mail došiel na azet
okamžite. Veľmi pekne ďakujem všetkým, ste moji hrdinovia, ale hlavne
Ladislavovi, pretože jeho nasmerovanie na dokumentáciu rozhodlo.

(optional) Momentálne si nie som 100% istý konfiguráciou mydestination a
stále neviem ako by som vytvoril pre každú doménu (virtual) akoby vlastný
server na príjmanie a odosielanie správ. Myslím tým smtp.domena.tld,
pop.domena.tld a pod. Takto totiž všetky domény zdieľajú jednu adresu.
Nejaké ďalšie rady?

Ešte raz ďakujem chlapi, ste boží!

Dňa 23. júla 2013 17:54, Igor Korček <korcek.igor at gmail.com> napísal(-a):