[vpsFree.cz: community-list] Nastavenie Email servera POSTFIX pod WEBMINOM/VIRTUALMINOM

Ladislav Blažek lada at blazcata.cz
Tue Jul 23 17:44:58 CEST 2013

v /etc/hostname je jen "vps" = neni tam FQDN. Postfix myhostname bere (pokud nenastavis primo) z /etc/hostname. Tvuje server se ted "predstavuje" jako "vps.localhost".

Proc to nebere nastaveni z vpsAdmin nevim, zkus nastavit v /etc/postfix/main.cf promenou

myhostname = vps.moiry.eu

ale to je jen workaround :-)

L.