[vpsFree.cz: community-list] Nastavenie Email servera POSTFIX pod WEBMINOM/VIRTUALMINOM

Igor Korček korcek.igor at gmail.com
Tue Jul 23 17:39:59 CEST 2013

Hostname sa nastavuje vo vpsfree administracii, kde je nastaveny na FQDN a
to vps.moiry.eu. Ak si myslíte, že je zle nastavený, tak mi dajte vedieť,
možno som zle pochopil terminológiu FQDN :-) Dokonca som bol tak
paranoidný, že som v DNS vytvoril A záznam pre vps.moiry.eu.

Kebyže zmením hostname v hostanme súbore, čo som už skúšal, script, ktorý
sa stará o nabehnutie OpenVZ od VPSfree ho prepíše podľa toho čo je vo
vpsfree administrácii hneď po prvom resete.

Tam by problem teda nemal byť. Ale predpokladám, že problém je v nastavení
postfix/mail.cf Ak sa mýlim opravte ma.

Reverznú adresu som teda ešte neskúšal. Vie mi niekto v skratke a po lopate
povedať čo to robí? Prosím, neposielajte ma na wiki ani google, potrebujem
to polopate, ak máte niekto chuť.

To Nikos:
SMTP Gmailu ma možno pár výhod, ale aj veľa nevýhod. Jednou z nich je napr.
to, že počet odoslaných správ je obmedzený. Taktiež to nie je riešenie. Od
určitého času Google moc nemusím, aj keď ho ešte stále aktívne používam.

Ešte raz díky chalani za odpovede.

Dňa 23. júla 2013 17:31, Nikos Timiopulos <nikos at manikstudio.cz>napísal(-a):