[vpsFree.cz: community-list] Nastavenie Email servera POSTFIX pod WEBMINOM/VIRTUALMINOM

Igor Korček korcek.igor at gmail.com
Tue Jul 23 17:14:42 CEST 2013

Ahojte,

Mám už dlhšie problém s nastavením mailov. Na maily používam POSTFIX.
Obrátil som sa už  aj na podporu at vpsfree.cz, ale zatiaľ bez odpovede.

Problém je nasledujúci:
Príjmanie mailov funguje. Odosielanie mailov funguje iba čiastočne, toto sú
problémy:
1.) Väčšinu mailov hádže do SPAMu
2:) Azet odmieta prijať správu a posiela túto správu:

 <nekromancer at azet.sk>: Recipient address rejected: Invalid HELO/EHLO;

    Cannot resolve 'vps.localdomain', no such domain 554 5.7.1 For
assistance,

    contact your administrator or see http://onas.azet.sk/kontakty  Please

    provide the following information in your problem report: Time: (Jul 11

    17:48:16), Client: (37.205.11.93), Server: (smtp3.azet.sk). (in reply to

    RCPT TO command)

Moje pátranie ma doviedlo k názoru, že problém spôsobuje adresa DNS, ktoru
chybove hlasenie uvadza ako: *vps.localdomain*

*Otázka znie, ako sa toho localdomain mám zbaviť?* Používam Webmin s
Virtualminom na Debiane. Potešila by ma konfigurácia servera tak aby každá
doména mala svoj vlastny mail, ktorý sa odosiela validne a bez problémov.

Toto obmedzenie ma dlhodobo frustruje.

Pomôžte, ďakujem.