[vpsFree.cz: community-list] Disk Quota na Debian Wheezy

Jiří Doleček DolecekJ at seznam.cz
Sat Jul 13 16:52:10 CEST 2013

Čau,
zkoušel jsem zprovoznit disk quota na Debianu 7, ale nepodařilo se mi namountit / s parametrama usrjquota a grpjquota.
V /etc/fstab jsem si přidal: "/dev/simfs / simfs rw,relatime,usrquota,grpquota 0 0"
a příkazem "mount -o remount /" remountnout FS. Ale stále beze změny.
Quotacheck hlásí: "quotacheck: Cannot find filesystem to check or filesystem not mounted with quota option."

root at www:/# mount
/var/lib/vz/private/**** on / type simfs (rw,relatime)
proc on /proc type proc (rw,nosuid,nodev,noexec,relatime)
sysfs on /sys type sysfs (rw,nosuid,nodev,noexec,relatime)
nfsd on /proc/fs/nfsd type nfsd (rw,relatime)
sunrpc on /var/lib/nfs/rpc_pipefs type rpc_pipefs (rw,relatime)
tmpfs on /run type tmpfs (rw,nosuid,noexec,relatime,size=629148k,mode=755)
tmpfs on /run/lock type tmpfs (rw,nosuid,nodev,noexec,relatime,size=5120k)
tmpfs on /run/shm type tmpfs (rw,nosuid,nodev,noexec,relatime,size=838860k)
devpts on /dev/pts type devpts (rw,nosuid,noexec,relatime,gid=5,mode=620,ptmxmode=000)

Prosím o radu.
Díky