[vpsFree.cz: community-list] knowledge base - ziskej vps na mesic zdarma

Václav Kratochvíl vencour at gmail.com
Mon Jan 21 20:13:14 CET 2013

Kluci, mam zkušenost s Red Hatem ...
https://access.redhat.com/knowledge/docs/Red_Hat_Enterprise_Linux/, pak
Juniperem, Cisco má dost návodů taky dostupných.
Mně osobně by vyhovovalo, kdyby někdo uvedl, proč je tu to co je a my to
pak můžem rozvíjet. Rozvíjet = popsat špeky, zkušenosti a nakonec dát
odkazy na nějaké obšírné weby apod.

Tj. v tuto chvíli nestíham víc reagovat. Je na vás, kam to povedete,
jakým směrem. Když už KB nebo wiki uchovává historii, verzuje, tak je to
jedno, v principu, kdo udělá jaké změny. Většina si to snad uhlídá, aby
to za něco stálo, co se vytvoří.

Vencour