[vpsFree.cz: community-list] knowledge base - ziskej vps na mesic zdarma

Peter Bubeliny p.bubeliny at gmail.com
Mon Jan 21 19:41:54 CET 2013

Ahoj, ja rozumiem :)
Otazka bola> chci se zeptat jestli někdo má návod na IPtables  - ja
navod nemam, ani na KB nie je, a ak to kolegovi pomoze moze si precitat
(ak na to este nenarazil) fajn clanky... ak mas svoj navod mozes mu ho
poskytnut ;)
Snazil som posunut radu v ramci svojich moznosti, bude fajn ak
vpsFree.cz KB bude taka ze si tam kazdy najde to co potrebuje.

btw, pises o nasich vlastnych vedomostiach -> dalsi dovod naco vytvorit
system na pisanie KB, napr. KB by mala obsahovat basic navody a tiez aj
takych kde sa clenovia vzajomne podelia o svoje skusenosti ak riesili
nieco na mieru

S pozdravom / Best regards