[vpsFree.cz: community-list] proxyserver / oznámní o výpadku

Silvestr Hašek hasek at reklalink.cz
Thu Aug 29 22:13:05 CEST 2013

ceske pipni ma "free" vps (za 1 sms,..), ma to dost omezeny zdroje,
jeste tusim ze tam nejak hlidaji prihlasovani pres ssh a podle toho
mazou neaktivni. Takze to chce vytvaret nejakou aktivitu,.. No proste je
to free takze ti nikdo nic nezaruci ale na to co tim chces resit si
myslim ze by stacit melo

Links:
------
[1] tel:29.8.2013%2015