[vpsFree.cz: community-list] proxyserver / oznámní o výpadku

Tibor Szolár Tibor.Szolar at seznam.cz
Thu Aug 29 19:34:54 CEST 2013

Ahoj,

pokud jde jenom o to zobrazit chybovou stránku místo timeoutu při výpadku
VPS, tak by mohla pomoci služba Cloudflare (https://www.cloudflare.com/) nebo
něco podobného. Dle webu Cloudflare mají i free plan, takže vyzkoušení nic
nestojí.

Podle toho co jsem pochopil, tak to funguje jako HTTP proxy, která cachuje
statický obsah webu a při výpadku cílového serveru zobrazuje hlášení o
výpadku. Osobní zkušenosti s tím nemám, ale pár známých si to celkem
pochvaluje.

Tibor Szolár