[vpsFree.cz: community-list] proxyserver / oznámní o výpadku

Petr Žitný petr at zitny.net
Wed Aug 28 23:52:37 CEST 2013

Ahoj,

to se do diskuze musim pridat, nevim jestli bych byl stastnej, ze me
nejaka aplikace co ocekava nejaky JSON, nebo neco takovyho po HTTP
dostala hlasku, ze je vypadek, to radsi at vyprsi na request timeout....

hlavne vsechny tyhle "automaticky" veci jsou supr do ty doby nez se
zblaznej samy o sobe, kde to pak dela dalsi vypadek co realne neni...

--
Petr Zitny