[vpsFree.cz: community-list] proxyserver / oznámní o výpadku

David Toman david at idkfa.cz
Wed Aug 28 23:09:32 CEST 2013

AAAhoj,

možná je to blbost, ale napadlo mne, zda-li by nešlo na straně routeru u
vpsfree v případě výpadku některého nodu, aby se aktivoval na nějakém
routeru proxyserver který by zachytával http dotazy a vracel stránku s
informací o výpadku. Jde mi o to, že jeden můj známý má u mne hosting
hlavně kvůli emailu a když je nějaký neplánovaný výpadek, tak mne děsně
prudí co se jako děje, proč to nefunguje atd... Takže kdyby byl nějaký
výpadek, http dotazy by byly přesměrovány na stránku s oznámením o
výpadku a prudiči by měli alespoň nějaké info.

--
S pozdravem

David Toman
http://www.idkfa.cz