[vpsFree.cz: community-list] Povoleni globalnich promenych pro domenu

Libor Boldan libor at boldan.eu
Thu Aug 22 13:57:00 CEST 2013

Ahoj,
na serveru mam Debial - jeste Lenny a PHP 5.2.6 a se systemem, tak jak
se default nainstaloval, jsem nic nedelal, jen nainstaloval ispCP, kde
mam pomerne dost domen. Ted se mi pta programator jednoho zakaznika:

Lze pomoci souboru .htaccess  a v nem zapisu "php_value register_globals
on" povolit globálni promenne?

Pry to tento zapis ignoruje. Muzu mu to nekde povolit? Uz jsem byl
upozornen, ze delat to v php.ini neni bezpecne, tak aby to platilo jen
pro tu jejich domenu.

Libor Boldan