[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Debian Wheezy na vpsFree.cz

Jiri Volf jiri.volf at gmail.com
Sat Aug 17 19:13:17 CEST 2013

Ahoj vespolek,

po čase jsem se rozhodl také upgradeovat  squeeze na wheezy a dist-upgrade
skončil s chybou:

Preparing to replace mount 2.17.2-9 (using .../mount_2.20.1-5.3_amd64.deb)
You have NFS mount points currently mounted, and this version of mount
requires that nfs-common be upgraded before NFS mounts will work.
Aborting install.

Na vps mám v zásadě jen apache mysql php exim.
Pomohlo před dist-upgrade umountovat všechny NAS/nfs mounty, vč. backuperu.

Případně dle netu též pomůže manuální upgrade nfs-common před dist upgrade
(ten jsem ale neměl nainstalovaný a ponechal jsem tak).

Jinak upgrade proběhl bez problémů, ptal se akorát na změny v konfiguraci
/etc/securetty - ponechal jsem změněnou verzi z vps, znova to chtělo
nastavit root heslo do mysql - nastavil jsem na stejné jako bylo, + jsem
vybral použití nové verze php.ini a potřebné změny udělal znova a po
restartu vše fungovalo.

Ať vše funguje i Vám a zdravím,
Jirka G Volf