[vpsFree.cz: community-list] Failover riesenie pre web aplikacie

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Fri Aug 16 16:14:35 CEST 2013

Pokud by ten loadbalancer šel nahodit na obou uzlech, nechal by se
použít "trik" s DNS servery - udělat z obou VPS autoritativní nameserver
pro doménové jméno, podle kterého se klienti k tomu balanceru připojují.
Každá VPS by přitom pro to jméno měla jenom svoji IP, tzn. kdyby
přestala fungovat, klienti by nedostali IP adresu toho nefunkčního
stroje a připojovali se jenom k tomu, který je dostupný. Samozřejmostí
je krátké TTL pro ty záznamy.

(disclaimer - tohle řešení není z mojí hlavy a sám jsem to nezkoušel)