[vpsFree.cz: community-list] SSH - key fingerprints

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Nov 29 12:46:07 CET 2012

Nedelam si srandu a ano, myslel jsem to vazne. Pri virtualizaci a
obzvlast pri OpenVZ jsou takovehle debaty dost zajimave - kdo kdy
studoval kod OpenVZ, musi vedet, o cem mluvim.

Bezpecnost je vzdycky kompromisem, ktery by mel lezet nekde tam, kde
se jeste vyplati do ni investovat cas vs. jake je realne riziko.

Za tech nevimkolik let, co delam s pocitaci, jsem se jeste ani jednou
nesetkal s MITM utokem na SSH, takze v tom *opravdu* problem nevidim.

Nemam rad prilisnou paranoiu, proto byla reakce, jaka byla. Navic jsem
to pochopil tak, ze Ondra ten jeho puvodni mail myslel tak napul ze
srandy, tak jsem tak napul ze srandy poslal odpoved a on pochopil co
tim myslim. Nehledej v tom nic vic.

Neznamena to, ze je mi bezpecnost volna, ale prehanet to nehodlam.
Jestli nekdo chce tuhle featuru do vpsadminu doimplementovat, nebranim
v tom nikomu.

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com