[vpsFree.cz: community-list] SSH - key fingerprints

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Thu Nov 29 11:57:18 CET 2012

No to si snad děláš srandu. Pochopil bych odpověď "hodilo by se, ale
nebyl čas to udělat". Ale odpověď ve stylu "je to zbytečnost"? Vážně?

Oba dva body, které jsi tu napsal, se dají odmítnout s tím, že když si
pořizuju u vpsfree server, tak předpokládám, že mi nechcete škodit.
Vstoupit do komunikace mezi serverem a mnou při přihlašování na SSH může
kdokoliv po cestě.