[vpsFree.cz: community-list] Facelift webu

Jan Smatlik j.smatlik at gmail.com
Wed May 2 11:24:39 CEST 2012

Osobne, keď som zvažoval či ísť do vpsfree, zapôsobil na mňa ten pocit
"rodiny". Hoci nemám rád marketingové veci aplikované na moju osobu a
uvedomoval som si, že aj toto je možno len marketing, tak ma to určite
mierne nalomilo a pomohlo presvedčiť.
Takže mne osobne to tykanie nevadí.

--
S pozdravom