[vpsFree.cz: community-list] Facelift webu

Jan Drábek me at jandrabek.cz
Wed May 2 10:20:32 CEST 2012

Jsem také pro vykání, protože na stránkách se hodí dát najevo
čtenáři, že ho k ničemu "nemanipuluje" (tykání tento dojem vyvolává).
Spíš jsem vyhýbání formulacím, které by to vyloženě vyžadovaly (po
letmém projetí stránky tedy současný stav :-).

Jan D.

On 02.05.2012
06:29, Jan Grmela wrote:

> Zdarec borci,
> Rozhodne vykat. Stejne jako
nemam rad, kdyz mi tyka pocitac, tak nemam rad, kdyz mi tyka web. Pusobi
to tak nejak neprofesionalne. Ze si tykame pak ve sdruzeni, to je vec
jinak a nemusi to s tim, co je na webu, vubec souviset.

> --
> Jan
Grmela
> jan.grmela at imakers.cz [1]
> www.imakers.cz [2]
> +420 608 110
686

> On 2.5.2012 5:28, petr at juhanak.cz wrote:

> Ahoj, Ja jsem pro vykani, pokud jde o sdeleni informaci přes web.

> Je to slusnost a neda se tim nic zkazit. Naopak to nikoho
neodradi.

> Pokud jde o pristup, tak ten se rychle pochopi a zazije,
pokud se nekdo stane clenem a nema cenu to zduraznovat.

> Petr
Juhanak