[vpsFree.cz: community-list] Facelift webu

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue May 1 14:59:16 CEST 2012

dekuju za patche, prijal jsem je.

Jenom prosim zkus jeste vygenerovat jeden - zmensit vyskyt slova "to"
(obzvlast v patym patchi se mi nelibil jeden odstavec).

Jinak fakt chvalim, cekal jsem, ze se nenajde nikdo, kdo se toho ujme.
Fakt jsem velice pozitivne prekvapenej a doufam, ze se takhle zapoji
vic lidi casem :)

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com