[vpsFree.cz: community-list] Facelift webu

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Tue May 1 13:03:10 CEST 2012

Zdar

Patche opravující/upravující texty na webu jsou v příloze, doufám, že to
projde do konference.

Posílám to sem, protože zatímco první tři jsou opravy, ty další dva
budou spíš o diskuzi.

Pak jsem si všiml dalších věcí, ale ty sám neopravím.

- nechal jsem tam jedno br, protože záměrem asi bylo, aby text byl
odsazený zprava. Někdo, kdo umí psát weby, by to mohl opravit tak, aby
to odsazení bylo udělané čistě.

- pak ta věta "Každý člen sdružení má právo na stejné výhody. Případné
větší výhody jsou možné, pokud je člen aktivní více, než ostatní." K
tomu se dá říct jenom wtf? Neopravoval jsem to, to nechám na někom, kdo
ví, co tím myslel.

Přihláška - font v políčcích formuláře je šedý, IMO by měl být stejný
jako v těch comboboxech, tj. černý

Virtální server od vpsFree - v textu je uvedeno "Celkový měsíční limit
přenosu dat je 1 TB." - z toho není jasné, jestli je to pro celé vpsFree
nebo pro jeden VPS (ano, vím, že tady snajpa o konektivitě psal, ale to
na věci nic nemění.)

Více informací
- tabulka komunikační kanály vytéká - zatímco text je v odstavcích
zarovnaný doprava od nadpisu, tabulka začíná vlevo

- jak je to u nás s platbou - je tam psáno, že se platí na 3 měsíce, ale
netýká se to jenom první platby? (Aspoň já ji furt posílám jednou
měsíčně a nikdo si nestěžoval)

J.