[vpsFree.cz: community-list] Maintenance day - kdy?

Tomas Srnka tomas.srnka at gmail.com
Fri Mar 30 09:32:09 CEST 2012

Ako kedy. Ak nastane situacia, ze pobezi FSCK, tak reboot trva 30+minut. Ak to je reboot len s bootom VPSiek, tak je to do 10minut. Plus samozrejme cas este, ak sa musi nieco navyse spravit, pripadne riesit neocakavane problemy.

Tie vypadky sa budu vopred hlasit na outage list, tak ako je to vzdy teraz. Takze budes moct informovat klientov o pripadnej nedostupnosti sluzieb.

S pozdravom,
Tomas Srnka