[vpsFree.cz: community-list] Maintenance day - kdy?

Michal Dobsovic dobsovic at itlearning.sk
Fri Mar 30 09:19:29 CEST 2012

Tak isto si myslim, ze ten prvy piatok je OK.. Len otazka je, ci o 18:00 nie je prilis skoro na reboot, kedze su urcite veci, ktore sa este v tom case vyuzivaju... Nie je mozne naplanovat reboot napriklad na sobotu o 3:00 v noci? (Myslim noc z piatka na sobotu). Mne konkretne napriklad este urcite servery posielaju zalohy o 0:00...
A este jedna otazka - ako dlho by taky servisny zasah trval? (hruby odhad, je mi jasne, ze sa to moze menit podla situacie) Aby som vedel svojich klientov informovat a dat im cas "od-do to mozno nepojde..."

Dakujem.

Prajem vám príjemný zvyšok dňa a zostávam s pozdravom,

Michal Dobšovič
riaditeľ spoločnosti

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.   Kominárska 2, 4   831 04 Bratislava
tel.: +421(0)2  5023 4364   mobil: +421 (0)948 233 369