[vpsFree.cz: community-list] K diskuzi a zamysleni: minimalni znalosti clena vpsFree.cz?

Tomáš Volf volf.tomas at gmail.com
Mon Mar 26 17:52:38 CEST 2012

Tedy uprimne receno nevidim rozdil jestli pres VPSAdmina nastavuji
root heslo nebo root ssh key. Z hlediska "snadnosti" neopravne zmeny
pres webove rozhrani je to ale uplne jedno. Nastaveni klicu pres
webovou aplikaci umoznuje treba github.com, a presto nebyl na nej
proveden jediny utok (as far as I know) ktery by to zneuzil.

Takze jasne, brat o jako "nastavim ssh klic a jsem v suchu" rozhodne
ne, ale odsoudit moznost nastaveni klice jako takoveho pres webove
rozhrani asi neni duvod.