[vpsFree.cz: community-list] K diskuzi a zamysleni: minimalni znalosti clena vpsFree.cz?

Matej Snoha matej at snoha.info
Sun Mar 25 18:49:50 CEST 2012

No vsak ako tu pisal Pavel Snajdr:

---
Neco, co bych proste pustil z venku s IP nejakeho VPS a ukazalo by to,
co nemam zabezpeceny a pripadne by me to poslalo na wiki stranku, kde by
bylo popsany, jak si to zabezpecit lip?
---

Moja predstava je, ze si kliknem vo vpsadmine na "zakladny test
zabezpecenia" alebo tak nejako, skript mi zvonku zoskenuje porty, da mi
vediet ze mam (napriklad) povoleny anonymny pristup na ftp, prihlasovanie
heslom na ssh, bezi telnet a tak. A ze ci to skutocne tak chcem mat, alebo
som nieco zabudol nastavit. Pripadne odkaz na wiki, s par zakladnymi
informaciami.

Samozrejme, ak uz existuje nejaky skript co si uzivatel sam stiahne do VPS
a pusti ho kontrolovat konfiguracie, ja sa tomu nebranim. Len si myslim, ze
co tu ludom bezi moze byt dost roznorode na to, aby to nestalo za tu namahu
programovat nieco prilis rozsiahle.

Matej Snoha