[vpsFree.cz: community-list] {Disarmed} Re: K diskuzi a zamysleni: minimalni znalosti clena vpsFree.cz?

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Mon Mar 12 23:15:24 CET 2012

Ahoj,

proč mají všichni pocit, že SeTo vyřeší, že To za ně někdo udělá.

Pokud něco provozuji, tak musím být připraven za to nést plnou odpovědnost.

Jak to funguje u hostingů?
Tam se nikdo s nikým nemazlí:

- "Zlobíš" - varování
- "zlobíš víc" - omezení služeb
- "zlobíš moc" - běž si zlobit jinam

Žádný pan SeTo není a nikdy nebude.

Při stížnosti/zlobení postupovat individuálně. Někdy to je
neznalost/opomenutí/souhra okolností (vypnout/omezit služby do
odstranění), jindy to je hrubá neznalost a nebo cílené obcházení
"dobrých mravů" - pak Ti uděláme rádi PáPá...