[vpsFree.cz: community-list] DULEZITE: Zmeny v zalohovani

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Jun 19 20:59:15 CEST 2012

Nakonec to misto BTRFS vypada na kombinaci RHEL + ZFS
(zfsonlinux.org), v podstate duvod, proc jsem nechtel ZFS na Linuxu je
nejistota, jestli to nekdo bude udrzovat dal.

Ale uspesne jsem si vyzkousel ze kdyz by tohle nastalo, staci prejit
na FreeBSD, pripadne Debian/kFreeBSD a pokracujeme dal, ale dokud
muzu, radsi volim mne pohodlnejsi RHEL (navic ze vsech zminenych
kombinaci se tomu nejlip dela deployment, kdybych tuhle konfiguraci
chtel pak napriklad pouzit v Relbitu).

=> O zalohy se bat nemusite, budou na overenem FS.

Jo a jinak, ujisteni - sice docasne zahodime zalohovani a zalohy,
nicmene jakmile nasadime RHEL/ZFS, zalohovat se bude dal (akorat tam
bude chybet historie co tam je ted, ta by stejne ale po 14ti dnech
prestala byt relevantni).

S integraci do vpsAdminu, jako to je ted, pocitam, ale mozna bude
trvat par dni to tam dodelat a doladit.

Nicmene je potreba s tema zalohama neco udelat ASAP, protoze ted uz se
pomalu nestihaji udelat zalohy za 24h, takze by nesly delat denni
inkrementalni backupy.

Stay tuned, budu informovat dal.

Nicmene pro klid na dusi si, pokud tam mate neco kritickeho, radsi
aktualni zalohu stahnete prosim k sobe.

//snajpa