[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] DULEZITE: Zmeny v zalohovani

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Jun 18 13:09:45 CEST 2012

Abych to trosku priblizil - vyhodit 13 tisic pro zachranu v principu
"redundantnich" dat mi prijde jako blbost a skoda penez, ale dejme
tomu, ze bychom do toho sli; pak je tu ale jiny problem:

to kopirovani zaloh by trvalo nekolik dni a v prubehu by to diskove
pole nebylo schopne delat vubec nic, protoze by to proste nestihalo,
natoz zalohovat dal... => zaver z toho je, ze udelat rychle a
efektivne zahozeni zaloh ma v sobe nizsi rizika, nez se snazit ta data
nejak zachranit.

//snajpa