[vpsFree.cz: community-list] Navýšení diskové kapacity

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Jun 6 13:41:14 CEST 2012

jelikoz nejak necitim od nikoho potrebu takovych vylomenin jako
klikatko ve vpsAdminu na parametry, protoze na podpore reagujeme
vetsinou dost rychle, tak jsem od toho trochu upustil.

Nicmene mne napadlo, kdyz to tu tak zminujes v korelaci s tim, ze se
na OpenVZ konecne dari rozjet NFS (ale nefunguje tam spravne flock(),
je potreba pouzivat fcntl() + jde akorat NFS3, nicmene na to co
popisujes to staci) -

mozna nemusime resit vubec zadny amazony a stacilo by koupit dalsi
diskovy pole a mountovat ho na VPSky.

Otazka je, o kolik GB bychom dokazali nasbirat zajem dohromady, aby se
to vubec vyplatilo, jelikoz jestli se pohybujem v radu stovek
gigabajtu u par vybranejch virtualu, to to muze zustat tak, jak to je
ted :)

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com