[vpsFree.cz: community-list] Vylepsenie mailing listov

Ján Raška raskaj at gmail.com
Sat Jan 14 16:52:26 CET 2012

Pavle, ja som ten iCal pochopil ako pozvanky/oznamenia eventov v standardizovanom formate, podporovanom viacerymi kalendarmi. iCal ako taky je sice kalendarova aplikacia pre Macy, ale ten format na pozvanky atd. pouziva aj Google Calendar a podporuju to aj mnohe ine

Jasne, ak sa pouzije nejaky standardizovany format emailov, bude sa dat podla toho rozumne filtrovat, ale nema to na to, ak Ti tvoj iPhone/HTC/Galaxy pripadne ine inteligentne mobilne zariadenie zapipa a v realnom case Ta upozorni na planovany vypadok.

Apropo, co sa tyka toho ze Google Calendar nema iste vlastnosti / schopnosti, ak k nemu pristupujes cez API, umoznuje to k eventom aj kalendarom pridat dalsie kvanta dodatocnych informacii, ja bezne na cokolvek calendar-based pouzivam GCal a doplnim si tam co pre danu webku potrebujem. Ak by Ta vasa appka mala byt v Jave a je to len o tom, ze to nema kto nakodit, rad s tym pomozem, je to par REST volani a parsovanie JSON-u, nic zlozite.